Hörapparatsbeige.

Nu funkade ju den hemsidan inte vidare länge. Men vad gör det, det var kul så länge det varade. I helgen har det varit kalas, massa kalas. Åh, så roligt. Movemberfest på lördagen och Glöggparty på söndagen för att fira Pussis födelsedag. Vi gjorde ostbollar, fikon med köttröra, crisp med ädelost, slungade päron i honung, apelsin och hasselnötter och sist men inte minst det godaste av allt: mjuk pepparkaka. Jag tycker inte om hård, men mjuk går för sig. Att baka pepparkakor däremot är roligare, det har jag fått hjälpa till med på Vinden. Avdelningen jag praktiserat på. Eller om man ska uttrycka det lite finare, haft VFU på. Vilket som för mig. Några blir tjocka och några blir tunna, och några blir trasiga och mycket deg hamnar i magen när man baka på förskola. Det hör julen till. Nästa helg ska jag och mamma baka julsaker och jag ska göra ett PepparkaksSlott. Naajs. Som Imsa kan bo i. Not. Det kändes bättre på slutet, och det finns nog en gud trots allt. Man måste inte alltid vara perfekt. Och vissa människor kan man bara inte spontant prata med av någon anledning. Vad beror det på? Jag bar och jag bar idag, så svetten lackade. Upp för alla trappor med alla mina saker. Nu är jag utkastad från Rosenhillsvägen. Det kändes så konstigt att Jonte flyttat in i mitt rum hemma. I mitt rum. Jag gick in flera gånger och försökte se om jag ändå inte kunde se något som var mitt, rum. Jag saknar det lite, men inte alls mycket. Julljustaken är uppe och jul är verkligen mysigt. Nu ska jag krypa ner i nybäddade lakan, och jag behöver aldrig sakna en gosis att sova med. Det kan jag skratta mig lycklig åt. Lycka.

Kram och kärlek!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Camilla och Carro vill ordna en träff med oss. HUr ställer du dig till det? Jag är positiv men när?
NU ska jag över till din mor och prata om tecken för barn. Hoppas du har det bra i enebyberg, saknar dig. Kramar S

2007-12-05 @ 18:02:01
Postat av: H

Snyft det känns lite jobbigt endå... kan man kalla dig vuxen nu då?

2007-12-06 @ 11:09:25
Postat av: Jessica

Jag ställer mig också positiv, till något spontant och enkelt. Vad för tecken?

Nej, gud jag känner mig inte vuxen på långa vägar.
Saknar er som tusan. Gullisar.
Ses på söndag.
Kramar!

2007-12-06 @ 17:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback