Längtar.

Än så länge har jag ett poäng. Jag har målat mina naglar. I den klassiska orange-röda färgen. Det känns mycket bättre. Men om jag ska vara ärlig, tror jag att den poängen försvinner, eftersom det aldrig blev någon prommis när jag kom hem från jobbet. Minuspoäng är väl att ta i. Det var så rått och kallt och mörkt när vi kom hem. Vad begär man av mig egentligen? Jag städade mitt rum i alla fall. Men det är lika stökigt igen, eftersom jag inte hann bädda sängen i morse. Det var lättare när man gick i skolan. För att man nästan aldrig var i skolan, här är jag jämt. Åtta timmar om dagen, fyrtio timmar i veckan, större delen av mitt liv alltså. Undrar hur det kommer gå för mig imorrn, med muffinsarna. Jag får ta ut lite flex den här veckan, så jag ska nog gå tidigare imorrn, och på fredag. Hoppas det går bra. Ikväll ska jag laga middag åt alla. Pannbiff, potatis och sås. Det går säkert också bra. Bra hit och bra dit.

Kommentarer
Postat av: paradis

Han är köpt hos Berit Wang i Deje, Värmland. Hennes uppfödning heter Griffmakers. Kolla in på www.griffonsektionen.com för mer info om rasen och uppfödare. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback