Lilla fågel blå.

 

Till att börja med. Är det väldigt svårt att sätta in bilder i bloggen. Den är lite trögfattad, men det gör ingenting. Jag blir inte irreterad, om min blogg vill vara ful. Men visst, inte mitt problem. Dessutom fick jag nyss ett chokladhjärta. Kan man få nog av hjärtan? Nej. Jag dricker också ovanligt gott te, som jag har hittat i en gömma. Grönt te i pyramidpåsar. Så bråka på, jag kommer ändå inte bli arg. Fåglarna sjöng om vår för mig i morse. Det kändes lite knasigt. Det är för kallt för fågelkvitter. Men mysigt var det att höra när jag pulsade genom snön, till mitt underbara (Läs: Långtråkiga.) jobb. Det kan inte hjälpas. En annan sak jag inte kan hjälpa. Är att jag har blivit ha-galen. Blivit  och blivit. Alla är väl mer eller mindre ha-galna. Som växt  upp under samma förhållande som mig, så klart. En klocka runt halsen, vad kan bli mer praktiskt? Detta trendiga hjärta kan man hitta på Urban Ourfitters. Väldigt läckert, men var uppmärksamma på prislapparna. Det ligger på fina-gatan. Angående pengar, måste vi ta ett snack. Vi är  sanslösa. När det gäller det vi stoppar i munnen, det kostar  multum. Min störtsta utgift är mitt leverbröd. Allt ätbart. Men  ack, så gott. Igår blev det Tigermat igen. Och resterna av  glassen. Till Rederiet. Det var bra många år sedan jag  såg det på Tv. Jag har aldrig följt det, och det ångrar jag  nu. Det är bättre än man tror. Såp-operornas såp-opera.  En klass för sig, tillsammans med Våra Bästa År. (Jag skojar.)  Jag vill bara poängtera det. Sedan var det Desperata Hemmafruar, som jag  endast fick en liten skymt av. Tack vare smuts. ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

fiin! den vill jag ha :)

Postat av: fröken neggig

men lägg av och skämta om Våra bästa år fan, jag älskar det.

2007-03-01 @ 14:47:39
Postat av: Elsa

Gug så sött hjärta!!!

2007-03-03 @ 16:21:54
URL: http://www.kamomill.blogg.se
Postat av: fröken Främling

åh grymt halsband!

2007-03-06 @ 20:05:33
URL: http://melankoliskt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback