Njurstenar.

Idag ska jag hälsa på mitt lilla gullegryn. Det ska bli trevens. Mitt mål idag: Posta ett brev. Så att räkningarna kommer till mig istället för pappa. Kan det ha något med att göra varför det blev postat två månader försent? Nej, inte alls. Det känns bra, att äntligen göra något som man skjutit upp så länge. Jag har många andra saker, kanske skulle jag ta tag i dem, när jag ändå gör revolt. Kanske. Några smakprover: Ringa till tandläkaren, och säga en sak, som inte spelar någon roll, som man inte kan göra något åt. Som jag vill, men inte vill. Inte heller konstigt att den saken hamnat på skjuta-upp-listan. Spara pengar i bra fonder, som blir träd, som det växer pengar på. Jag behöver lite rikedomar. Ta mig i kragen och på riktigt anmäla mig till en kurs, på en dum skola för vuxna barn.  För annars blir det inget av mig. Det måste bli något stort av mig. Jag känner det på mig. Nu: Dags för lurreburre. Lunch. Mackisar med köttfärssås, gurka. Jag önskar jag hade en femma, så jag kunde något läskande drickbart, istället för vatten ur en plastmugg. Men det kan inte hjälpas. So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback