Pant 1 kr.

Jag hatar att vänta. Att vara tålmodig. Tid är överskattat. Iof. Vetenskapligt bevisat, en bra medicin, men fy så tråkigt. Så frustrerande. Det ska du ha klart för dig. Idag ska jag gå på en långpromenad, när jag kommer hem, till Sofie sedan till Rondellen och lämna tillbaka filmerna som vi har hyrt. På vägen hem tänkte vi köpa med oss två sallader att festa på. Denna vecka skulle jag vilja hinna med massa saker. Små saker. Petitesser men ändock. När jag ändå måste vara tålmodig. Så varför inte?

♥ Måla naglarna.
♥ Klippa håret.
♥ Färga håret, vitt kanske? (Bara min bajsbrun-grå färg försvinner.)
♥ Rensa ur min garderob. (För andra gången, nejdå, jag skjuter inte upp saker.)
♥ Handla strumpbyxor.
♥ Träna Yoga, Spinning och gymma.
♥ Sola.
♥ Äta Sushi eller Pongmat.
♥ Träffa Hannah och min gullkusin, som jag aldrig träffar nu för tiden.
♥ Baka muffins till Alla Hjärtansdag.

Undra hur många poäng jag får?

Det är inte törnet som sticker dig -
det är du som sticker dig på törnet.

Japanskt Ordspråk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback