Pingla.

Igår  fyllde  jag dock på mitt lager. Från Kista Gallerias sortiment. En röd kofta, från Indiska. Två klänningar, varav den ena var lite, men bara lite  för liten. H&M så klart. Jag tror dom har  förminskat storlek 34 en aning. Jag vägrar gå  med på att ta 36. Nördar. "Sommarklänningar"  eller T-shirtar för väldigt stora människor, från  Gina Tricot. Men mitt sällskap var nog bäst. Lite qualitytime  med  min  lilla  söta kusin. God mat, sallad  med  allt,  som  jag  valde själv, närmarebestämt. I  helgen  blir  det kalas.  Tillsammans, med lilla Andreas och lilla Klas. För nu har dom blivit stora gossar. Inget trams. Jag for, genom snöyra. Till trötter, jag var så trött. Te och pusskalas. Idag blir det fest hela kvällen lång på Ica. Kom gärna och handla något av mig. Så blir jag glad.

Kommentarer
Postat av: fröken neggig

exakt. för size 36 är för fetton. som jag själv haha. (skämt skämt..) jag har stl 38 i röv. det ska du passa dig jävligt noga för.

2007-02-24 @ 17:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback