Prisa Herren.

Här kommer skatteåterbäringen.

Det går inte så bra, när man bara försöker förtränga. Ibland funkar det så bra, att bara sitta här och beklaga. Mig. Men inte nu. Det förstör min positiva anda. När jag inte kommer ihåg alla glada saker. Men jag ska göra ett försök. Det har ju trots allt varit helg, men den har gått så fort att jag inte minns den. I stora drag, var det Alla Hjärtans Dagskalas på Fabben i fredags. Det var mycket trevligt, med kycklingklubbor till middag. Vin och martini för att släcka törsten med. Inte tillsammans dock. Godis, och Leila var DJ. Mycket människor som inte är helt haj på hur man ska bete sig, eller inte bete sig på ett allmänt uteställe. Eller det handlar väl mer om vett och etikett. Man borde väl inte armbåga folk på dansgolvet, eller ramla in i andra. Trampa folk på fötter och skrika i öronen. Preja sig fram och slåss. För så vill man väl inte bli behandlad? Men vad vet väl jag. Men det var hemskt roligt att parta lite med Nr. 15. Det händer en gång på miljonen. Jag sov, och vaknade och köpte en klänning på Kista. Som gick sönder, en knapp ramlade av. Den går inte att sätta dit. Typiskt. Middag hemma hos Familjen Rosenqvist, inrullad kyckling, klyftpotatis och avancerad sås, kvällen till ära. Kyckling kan man äta mycket av. Utan att tröttna. Glass med saker som man kan grilla över elden. Vet inte hur det stavas. Så jag struntar i det, det är inte så viktigt. (Tyvärr) fick jag inte alls någon positiv inställning till Melodifestivalen i år heller. Det borde inte få kalla sig Melodi-festivalen. Ingen där har talang nog att skriva en sång med en trallvänlig melodi i. Man hör inte texten, man hör inte musiken. Man hör oväsen, och ser extremt fula och missanpassade dräkter. Haha. Nu är det kapat. Lördag blev det myspys, mitt i natten och söndagen också. Fast allt kan bli så hemskt. Jag kan bli så glad, och jag kan bli så ledsen. Jag vet inte hur allvarligt det är, i mig. Jag behöver i alla fall inte läggas in på sjukhus. Och tur är väl det. Dumt, är vad det är. Fula fiskar. Finns det gott om.

Varulvstjut.

Kommentarer
Postat av: Sofia

hej du granne. Jag blir otroligt sugen pa mat nar jag laser din blogg for har ats det bara baugetter och pasta, ja kommer se ut som en kottbulle nar ja kommer hem eller som en pinne. vet man aldrig for att ata kostar pengar. hoppas allt e bra i sverige.

2007-02-20 @ 13:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback