Boel har namnsdag.

Nu ska jag sluta skriva som en hysterisk kvinna. Det är jag inte. "Ingenting varar för evigt. Inte ens dina problem." Arnold H. Glasgow. Där ser man, det verkar ju stämma. Jag blir lycklig av det vita. Det är så vackert. Speciellt när solen är framme. Jag funderar att gå och få lite konstgjord sol på mig, det vore roligt att få lite färg. Eftersom jag är innomhus, alla timmat på dygnet när den sällsynta solen visar sig. Ännu hellre vill jag ju åka utomlands, min snälla kusin har hjälpt mig att översätta de krångliga flygplatserna. Men då måste man spara, och jag är slösa. Igår handlade jag, tre små presenter till Hannah, eftersom att hon fyller år imorgon. Glöm inte det, någon, som känner sig träffad. En present till mig också, eftersom jag har fått lön. Tack så mycket, Jessica. Du är så snäll. Idag ska vi äta på Kinarestaurange. Gott.

Jag är så glad. Men jag har aldrig stött på någon som heter Boel. Dessvärre.

Kommentarer
Postat av: lill kussen din.

Hej älsklingen!
de e bra att du har tagit en mer poetiv attityd nu, ja e så stolt över dig! du kommer klara det här galant de vet jag =) sitter i skolan o tråkar sen läste ja att du skulle äta kinamat de låter jätte mysigt =) sen Fyller ju Hanna år så de ser ut som att du får en skojjig helg! men när ska du ha tid med lille mig då? på söndag kanske? jaja vi får höras om det, ville bara berätta hur duktig jag tycker du är! massa pussar på dig!

2007-01-26 @ 14:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback