Helg.

En sak ska ni ha klart för er. Den sista halvtimmen på fredagar är inte att leka med. Den är hemsk, förfärligt hemsk. Men det hör inte hit. Jag ska till Ikea snart. Det ska bli kul. Undrar vad jag ska äta till middag. Något lätt, eftersom det ligger en Pizza i min mage, men det syns inte. Det blev Blå Laguna, istället för Kina, vårat stammishak. Kanske Sushi? Föresten är alla sista halvtimmar, hela veckan hemska. Men nu vill jag hem och ha helg, och sova hur länge som helst imorrn.

Jag har fastnat lite för kända citat. Jag drar ett till.

Lycka är,
när vad du tänker,
vad du säger
och vad du gör
är i harmoni.
 

Mahatma Gandhi.


Kommentarer
Postat av: fröken neggig

du är en liten gandhi du.

2007-01-27 @ 16:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback