Några armar och ben.

Du har satt eld på min själ. Så nu brinner jag. Men det är så kallt. Jag förstår inte. Du förstår inte, att ingenting är som du tror. Det finns inte plats för några tårar. Här bland alla stela tysta dårar. Som går och svär och bits och slåss. Mitt hjärta blev kvar i frosten. Ändå brinner det, sig varmt. Till aska. Jag saknar det, att det gör ont. Kom ge mig orden vi lever av. Fast dom finns inte mer. Dom är bortglömda. I den evigt viskande vinden. Jag kan höra dom i alla fall.

Min älskling har ett hjärta av snö.
Så skört och vasst som skaren.
Eller.
Min älskling har ett hjärta av snö.
Som nysnön yr, när det blåser.
Eller.
Min älskling har ett hjärta av snö.
Så vitt som renaste, lenaste puder. 

Välj vilket hjärta, du vill. Jag har ingen älskling.


Jag vill ha dig här på riktigt i natt,
och suga liv ur din halspuls åder!
Jävla bedragare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback