Predikan.

Jag skulle vilja göra om min blogg. Så att den blir fin. Precis som jag vill ha det. Men jag har ingen aning om hur man gör. Dessutom är datorer efterblivna och förstår ingenting. Fredagar är alltid likadana. Det känns helt meningslöst att vara här. Ofta känns det så. Det är inte bra. Men tänk vad mycket roligt man kunde göra om man slapp sitta här och inte göra ett piss. Vänta på att det kanske kommer en rush, dvs. två, tre samtal. Så får man inte göra något annat, jag bryter mot lagen som bloggar. Jag kan inte ringa. Jag ska sluta vara så neggig. Ursäkta mig. Igår fick jag jättegoda pankisar. Och glass till efterrätt. Man tackar. Fast när vi skulle dricka te till den läskiga filmen, spillde jag jättevarmt te över hela mig, aj. Den hette Lady in the Water. Det var en otäck film. Och lite larvig. Nu har jag läst en del dravel, och en del väldigt viktiga saker. Som mina små gullkusiner har skrivit. Så nu ska jag vara en klok storkusin, lite bara. För ni är perfekta. Ni är inte fläskberg, ni är nästan underviktiga, som mig. Men lite ölkagge ska man ha, det är sexigt. Ni är inte handikappade, eller förståndshandikappade eller ens efterblivna. Ingen av er har ens nån äcklig vårta i ansiktet eller något annat, som för vissa kan vara ett stötande utseende. Ni fattar vad jag menar. Det går inte att bestämma själv, att nu ska jag vara lycklig för att jag är frisk och fin. Eller säga till någon att den ska vara det. Men man kan träna, för att ni kommer bli dubbelt så attraktiva och vackra om ni tycker det själva. Det spelar ingen roll hur man ser ut, eller är. Om man tycker om sig själv, så gör alla andra det också. Ja, för så är det faktiskt, det vet jag. Haha, nej, men allvarligt talat. Söta små troll, vi är så underbara. Vi är himlavackra. Ni är så neggiga och klagiga på er själva. Det gillar jag oskarpt. Det är bara så larvigt att läsa om att ni ska bli smala, speciellt smala, och snygga. Men, man får ju inte säga vad som är larvigt med andra i bloggen. Jag vill bara skriva vilka perfekta kusiner jag har, det enda dom har, är fel på ögonen. Puss på er. Knasiga sötnosar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback