Visserligen.

Det blev ingen träning igår. Jag är så hemskt lat. Det har jag aldrig varit förut. Dumt. Men nu är tydligen mitt kort klart, så nu är det bara att sätta igång. Jag kollade på deras schema. Imorgon är det ett Yogapass, det ska jag gå på. Igår kom Hannahs Kines, tydligen. Jag ska nog hälsa på dem ikväll. Och titta på Greys. Det är iskallt ute. Min jacka är lite för tunn, tror jag. Mitt rum är en enda röra. Med för mycket möbler. En måste bort. Vilken? Ingen aning. Jag ska måla om, den lilla. Vad mycket folk klagar på varandras bloggar. Om man tycker det som någon skriver är dumt, dåligt eller fel. Kan man ju tänka det för sig själv, och läsa en annan blogg, eller ingen alls. Nu är det ganska många som läser min. Det är läskigt. Det är som terapi för mig, jag tänker aldrig att det är någon som läser. Men vad gör det om hundra år. Det är ändå ingen som förstår. Eller vet. Någonting.

Adjö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback