Panik.

image1038

Åh, jag vill ha. Jag har inte handlat någonting på en evighet nu. Det känns tomt, och torrt i min garderob. Varje morgon när jag vaknar och ska hitta något bra att ha på mig. Typiskt. Rea verkar det ju också vara, överallt. Den har jag missat helt och hållet. Tack, underbara jobb. Men när det regnar som det gör idag, sitter jag gärna här och drar in lite slantar. För jag vet inte vad som kommer hända med mig. Jag är så förvirrad. Över min framtid. Jag hatar att tänka på saker som är mer än en dag i förväg. Det är lång framåt som det är. Ska jag jobba kvar här, till Februari. Fördriva tid, slösa pengar på ingenting och bara vara. Eller ska jag börja plugga? Till något som jag kanske inte ens vill bli. Jag vet inte och jag får panik över att inte veta.

Piss och Pannkaka.

Kommentarer
Postat av: anna

ojoj vilken söt topp! var är den ifrån?
tack för att du svarade på mitt inlägg och tack för de fina orden. Kul att man kan inspirera en annan med likadana intressen!
massa kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback