Peace and Love.

65708-24

Här kommer en försenad rapport från tiden på Peace and Love festivalen. Jag är en försenad varelse. Imorgon blir allting mycket bättre. Jag mår bra av att ha imorgon. På bussen dit velade vädret mellan att vara mycket fint och gråregnigt. Väl framme i röran, var det regnigt. Men vi klarade oss lindrigt undan och blev varmt välkomnade i Camp Teenage Mutant Ninja Fisk. Ingen aning vart det namnet kom ifrån, men en fin skylt hade de gjort. Vårat tält var nu en extrem uppgradering. Vi hade gott om plats och bra skydd mot regn. Tack och lov. Dagarna har dessvärre även här flytit samman för mig, men alla dagar var lika trevliga. Blandade med kalas och konserter. Vi hängde med trevliga människor från Vänersborg. Inte bara för deras roliga dialekt. Men nästan. Jag har blivit skrämd av en Djurrättsaktivist. Jag tycker verkligen, att djur har rättigheter och ska behandlas rätt. Jag vill stödja kampen mot djurplågeri och allt dumt. Men jag frågade försiktigt om man är tvungen att sluta äta kött för det? Ja, utan tvekan. Inget snack om saken, med sjuka argument. Muppo. Till min lista av konserter tillkommer: The Sounds, Backyard Babies, Melody Club, Shout Out Louds, Marit Bergman, Thomas Di Leva, Peps Persson, Nationalteatern, Bo Kaspers Orkester, Jerry Williams och bäst av allt: Lars Winnerbäck. Helt ofattbart att han av alla skulle vara överaskningsbandet. Tyvärr hade de valt en alldels för liten scen till honom, han drar väldigt mycket människor. Flera ramlade under folkmassorna och blev medvetslösa. Hemskt otäckt. Men jag klarade mig med smärre skador. Äkta kärlek. Nu känns det som att allt är över. Inge mera lyckliga dagar i smuts. Nu ska jag sitta och få celluliter på mitt jobb, och inte förstå mig på en enda människa. Jag vill ha mer, av det goda. Jag har klippt av mina band. Don´t forget att titta på alla trevliga bilder: http://3unit.bilddagboken.se/

Fred och Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback