Solregn.

Helt vanliga dagar. Är tunga, och tråkiga. Speciellt om man har två jobb. Men jag är otroligt glad att jag har det. Så klart. Det tär på krafterna ibland bara. Därför är jag otroligt tacksam att en snäll kollega till mig på Ica tog min tid igår, så att jag slapp jobba ända till tio på kvällen. Mina ögonlock vägde ändå bly. Men jag lyckades hålla dem öppna hela filmen som var jätteläskig att jag ville blunda hela tiden. Lite tack vare all Chips och Dipp, Cola och Ben&Jerrys vi proppade i oss. Så gott. Jag behövde en myskväll, nu klarar jag mig. Till på torsdag. Då börjar det igen. Helgen innehöll en mycket trevlig lördag med kalas och dans. Resten var jag på bristningsgränsen, hela tiden. Så blir det ibland, och nu är Frugan på väg till Ingenstans. Hannah är borta och Sofia med. Ingen är hemma som jag kan leka med. Mina gangstabröder som gör mitt liv svårt och sällan lyckligt. Min kusin verkar inte vara anträffbar för mig. Nu har jag klagat klart. Jag älskar mina bröder. Jag vill inte vilseleda någon.

Ska vi gå vilse just inatt?

Kommentarer
Postat av: fröken neggig

du håller ställningarna hemma! kommer alldeles strax ;) puss!

2007-07-20 @ 22:36:24
Postat av: lovely nr 15 ;)

jag kommer hem imorgon :) Så snart kan vi domdera på rosenhill igen! Puss

2007-07-21 @ 17:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback