Jord.

65708-18


Ja, och igår fyllde min lilla Pappa år. 42 stycken. Grattis till honom. Det är så mycket Kalasande nu för tiden. Man blir så glad, av alla godsaker. Den här tårtan var inte att leka med. Det var tur att jag hann ta kort på den. Vädret är helt oslagbart och bilen jag kör, blir som en bastu då. Men det gör ingenting. Jag kommer nog sakna den skruttiga Michelinbilen. Sak samma. När jag kom hem idag upptäckte jag att mitt skrivbord var täckt med ett lager jord. Blomjord. Det visade det sig vara min lillebror, som skulle jaga en geting. Han är så tapper. Min lillebror. Det var tydligen en Drottning till och med. Jag skulle vara jäkligt glad att han fick ut den. Inte gorma att han skulle städa upp allt han spillt ut. På min nya dator och allt. Nej det kunde gott ligga kvar där. Jag fick skrika bra högt innan han gjorde mig till viljes. När han var klar tittade han på mig och väntade sig ett tack. Men det fick han inte. Små bröder är svåra att ha att göra med. Men jag vinner alltid. Nu ska vi på PickNick i kvällsolen nere vid sjön.

Puss.

Kommentarer
Postat av: Mia

älskar dig

2007-06-06 @ 10:37:24
Postat av: Hannah

hihi, tokiga bröder! vart är du idag?

Postat av: kusinen din

uppdatera din blogg! laatmask.

2007-06-19 @ 18:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback