Midsommar.

65708-20

Livet är verkligen en Berg & Dalbana. Speciellt mitt. Just nu. Men jag ska lyda min lilla kusin och uppdatera. Jag har undvikit verkligheten hur länge som helst nu. Jag vet inte varför. För att jag har så mycket annat att göra. Är en jäkligt lam ursäkt. Men det stämmer, till viss del. En av de viktigaste sakerna som har hänt är ju Midsommarafton. En bild på mig, kan ni få. Jag följer traditionen till punkt och pricka. Mormor gjorde kransar til mig och bella. För hon var den enda av mina kusiner som behagade komma. Skam. Alla gav upp i sista stund. Men vi hade hemskt trevligt i alla fall och åt massa god mat. Dansade runt midsommarstången och var med på Femkampen och gick en Tipspromenad. Som vi, hör och häpna, vann! Jag tog en Skumpa och Bella tog en Pysselbok. Grillning och massa tid för mig att bli frisk från min hemska hosta. Den är bättre nu.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback