Sommar.

65708-17

Tre små glada kusiner hemma hos mormor på kalas. Jag är tillbaka i mina sinnens fulla bruk. Det är dags att ta fram Mat & Sov-Klockan. Helgen har gått fasligt fort, förmodligen för att hela fredagen försvann i jobb på Ica. Där jag såg ett häpnandsväckande stort paket. Ett skrevpaket. Det är vanligare än man tror. Klart mycket trevligare sällskap än vanligt. Lördagen passerade utan komplikationer. Jag lekte taxi en sväng åt några medlemmar ur Familjen Rosenqvist. De skulle in till stan på diverse kyrkoangelägenheter. Det gick relativt smärtfritt, med några omvägar. Tiger mat och lite bad i den bländande eftermiddagsolen innan det bar av mot KistaTown för Blades Of Glory. Vilken jag starkt kan rekomendera till samtliga flitiga läsare av min blogg. Mycket skratt och god mat. Hem för att få i oss några stänkare och sedan möta The Gangbang på Magget. Som är och förblir ett slitageställe. Vi förflyttade oss mot The Fab och busade hela natten. Jag vaknade sedan upp på annan, välbekant ort. Trevligt. Men oväntat. Sedan var det redan söndag och det enda jag kunde hitta i matväg hemma var en gammal KnorrSoppa. Ingen vidare frukost, men hemma hos Nr. 15 blev det glass i solen med regelbunda tupplurar. Tills vi for och köpte jordgubbar. Ut på ett Secret Mission på Obs. Sedan, där ni nu kan se ett färskt foto på oss i kvällsolen, med jättegod mat och hallonpaj. Grattis till mormor. Nu ska jag städa efter bomben som alltid landar här efter vi busat. Sedan ska jag basta och dricka te tills jag somnar och måste upp och jobba.

Peace.

Kommentarer
Postat av: Hannah

hihi för vi e bäst på OBS hittade de vi skulle ha utan problem, imponerande, men OBS äre ett U- ställe jämnfört med vårat Format!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback