Muggisar.

MOOMIN MUG GrokeMOOMIN MUG LoveMOOMIN MUG Stinky
Så söta. Dom skulle jag vilja servera fika i. Stinky och Morran var två riktiga rysare när jag var en liten Filur. Fasiken vad otäcka de var. Mittenmuggen är en kärleksmugg. Mumintrollen är inte att leka med. En riktig klassiker. En som var ett riktigt fan för dessa varleser var min Kära väns, Lillebror. Han hade en dille på Mumindalen när han var liten och började prata Finland-Svenska, hela tiden. Tills han inte fick titta på Mumindalen längre. Så kan det gå. När inte haspen är på. Nog om det. Dessa muggar kan man hitta på FinnishDesignShop.

Kommentarer
Postat av: miss mysteric or?

Haha vem var det? Mamma o pappas kompisar har faktist dom där muggarna, så jag har fikat i sådana.

2007-03-29 @ 19:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback