Redigerat.

Gingerbread VestVardagen ska börja, i mitt liv igen. Jag har inte saknat den. Jag har nog varit på lite minisemester. Honeymoon. Fast jag har mått dåligt. Men det kan man bortse ifrån. När man är två som är sjuka blir det inte lika tråkigt. Skratt är ju den bästa medicinen, och vi har skrattat massor. I vår lilla misär och till Earl. Jag har blivit lite efterbliven, jag ligger efter i mina vardagliga sysslor. Mina naglar ser ut som Hej kom och hjälp mig. Mitt hår också. Då kan man titta på lite ögongodis. Som det här linnet. Men det finns inte mer.Alla fina saker på Topshops hemsida försvinner samma sekund som de kommer in. Typiskt.Men det här kan man väl sy själv. Mer eller mindre. Man får bara hitta ett annat roligt tyg. Och hjärtknappar. En positiv sak är i alla fall att jag har bil. Hela veckan. Inte min egen dock. En annan. När jag hittar en egen bil att köpa ska jag måla den till en Hippiebil. Med blommor, regnbågar, och stjärnor på.

Kommentarer
Postat av: fröken neggig

hade ni fint väder på semestern då?

2007-03-12 @ 10:13:17
Postat av: Jessica

Oslagbart. Med rullgardinen nere.

2007-03-12 @ 10:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback