Upprepning.

IITTALA  Taika cup

Jag känner att jag vill utbringa ett Skål för denna hemsida, jag gjort lite smygreklam för igår. Mycket trendiga saker. Minst sagt. Ett exempel på vad som faller min smak in är mönstermuggar. Muggar i mängder kommer finnas hemma hos mig, när jag blir stor. Då ska jag bjuda på te, inte kaffe, och kanske sötsaker. Om man har tur.



Om jag nu ska avslöja andras dillar, kan jag anslöja min egen, jag har för tillfället. Jag vill Sy. Allt jag ser i affärerna kan jag lika gärna göra själv, tänker jag nu för tiden. Javisst. Lätt som en plätt. NOT. Men om jag vore en begåvad sömerska, skulle jag sy små söta klänningar, och linnen av dessa tyger. Som för övrigt självklart kostar skjortan.

MARIMEKKO  JENNI TUOMINEN  Unessa
MARIMEKKO  ANNA DANIELSSON  Bottna
MARIMEKKO  MAIJA ISOLA  Päärynä

Ta det varsamt just inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback