Blä.

Idag har jag nog varit lite nere, om jag tänker efter. Men det finns ingenting att göra på mitt jobb. Det är så tråkigt. Tyvärr. Men nu är jag lite gladare. Jag var på lunch med Mia och lilla Kevin som var lite dålig. Snutten. Det var trevligt i alla fall. Det är inget att bli arg för. Men det är synd när det visar sig att man har haft fel. Jag gör fel ibland. Det gör alla. Men jag tar vissa saker förgivet. Eftersom de är självklara för mig. Jag måste ändra på det. Så att jag slipper vara nere. Igår var bara en myskväll med Hannah. Som på den gamla goda tiden. Ikväll är det nog inga problem, jag ska träna, och snart är det helg.

Äntligen.

Kommentarer
Postat av: fröken neggig

du kanske är nere för att du vet omedvetet att du viker ner dig? tänk på det.

2007-05-11 @ 13:24:43
Postat av: Barbabok

http://inreda.com/
haha jag blir frälst av alla kuliga barbappapa prylar, brödrost, snabbsglas, you name it!

Postat av: Sofia

Tack sa mkt for ditt meddelande. jag blev oootroligt glad. klart jag langar! Marijuana,hasch, rom allt vad du onskar!

2007-05-14 @ 14:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback