Buljong.


Här har vi några schyssta Plånkor. Ryska fröknar. På Fredflare som har fått in massa fint. Enligt mig. Leksaksfina saker. Min helg, har varit omtumlande. Men bra, missförstå mig inte. Fredagen var lugn med tanke på omständigheterna, Hannah var hispig av många orsaker. Bland annat över sin borttappade klänning, vilket är förståligt men inte omöjligt. Jag har tappat bort skor, det är tragik. Jag saknar de än idag. Men livet går vidare. Sedan blev jag terroriserad hela kvällen av Mr. Jag-är-bäst-i-hela-världen. Men jag får skylla mig själv, även om vissa människor inte vet vad nej betyder. När jag äntligen lärt mig säga Nej, då funkar det inte.  Piss och Pannkaka. På lördagen var jag en Berg&Dalbana. Dåliga nyheter, och uppgivenhet är inte lätt att handskas med. Men kvällen slutade mer än bra, efter att jag hade fått i mig en tredjedel av en stor Kebabrulle och stickat i Mormor och Stigs lilla Krypin. Det är lugnande att sticka. Det är lugnande att ha ett litet Krypin också. Lokalstället vi alltid lyckas hamna på får ett Pluspoäng för den kvällen. Kanske var det tack vare sällskapet. Eller kanske det roliga sammanträffadet med Vakten. Jag vet inte. Inte du heller. Ett litet jävla Mos gjorde vår att våran Partykväll slutade lite instabilt dock. Det ska vi inte prata högt om, men ibland börjar man undra. Vad folk tänker med. Söndagen: Har jag ingen vidare kommentar om. Den är inte förankrad i verkligheten, och jag tänker inte spekulera i det. Vart hittar du alla problem undrar jag snarare.

Mer kramar åt världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback