Cykel.

Mitt jobb är sanslöst. Idag har jag inte haft en lugn stund. Dagen har inte räckt till. Jag som brukar sitta och beklaga mig över långtråkigheten. En stor eloge till alla tekniker som har ringt med jämna mellanrum hela dagen. Ja. Pappersarbete är tidskrävande. Men jag har inte fått ett enda Papercut. Som tur är, och nu känns det som fredag. Jag ska sitta här och vakta sista halvtimmen. Jag får vara vaken hur sent jag vill ikväll. För jag är ledig imorgon. Men inte på den riktiga fredagen. För klämdagar är inte Dhl´s grej. Tyvärr. Råkade jag nämna lite för högt, så att min chef rynkade på näsan. Vi har rynkat mycket på näsan idag, åt samma sak som alltid. Jag är slut. Tur att jag ska till Mormor på middag och fira Stig som fyller år. Hur många är dock oklart. Jag kan så klart ta reda på det om det finns intresse. Undrar vad det blir för mat.


Puss

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hälsa och gratta stickan från mig som sagt, och glöm för tusan inte Grey´s!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback