Diagnos.

mi lajkis fina örhänge, välj mellan, gumball machine, cupcake eller hamburgerSöta cupcake halsbandet från mi lajki

Åhnej. Hela mitt inlägg försvann. Typiskt. Mycket har varit typiskt idag. Jag kan börja med att säga att mitt öga är Oranget. Jag skojar inte, och jag har inte sminkat mig fel. Jag har fått färg i mitt öga, inte av misstag. Av ingen mer än en riktig Läkare. Idag (Jag ska minnas det här datumet.) har jag fått reda på att jag har en Kronisk Sjukdom. Den är inte Livshotande, den går visserligen går att behandla, med 40 ynka tabletter för 984 svenska kronor! Det är rena rånet. Det är ute med mig. Så för ni som har det någorlunda bra ställt kan ju ta en flukt på dessa söta halsband ovan. De finns på KyssJohanna och är ju inte så fasligt dyra. Om man inte har blivit Ruinerad, som sagt. Man får upprepa sig om man är mitt i en tragedi. Men det är inte mycket att göra. Idag har vi i alla fall fikat med smarrig Rulltårta. Snart får vi gå hem också. Det är helg, äntligen. Det är helg alldeles för sällan.

Jag är inte bitter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback