Galonisar.

Det är på tiden att jag tar mig i Kragen. Hur lite det än händer och finns. Runt om kring. Jag kan börja med att gratulera vår kära "granne" som befinner sig i främmande land på hennes 20 årsdag. Grattis och Hurra! Jag och Hannah är ute i extremt god tid med present, eftersom vi ändå inte kan ge den förens Födelsedagsbarnet kommer hem till Sverige. Fy Farao vad vi är bra. Kanske mest tack vare Hannah, men det är lite sak samma. I Glädjens rus. Helgen har varit knasig. Fredag med dålig film men gott godis. Mys hela natten och jag vaknade i tvåsamhet. På mycket länge. Lördag jättegod FrulleBulle och sedan var det tänk att gå på Kalas men alla är ju så besatta av denna hemska sångtävling. Hemskt. Men jag var glad ändå för vi skålade i Champange. På söndagen blev det staden hela dagen med H och start på en trendig Sushirestaurange med mycket bra kvalitet. Tydligen. Vi ska eventuellt få en guid för att lära känna Söder bättre, av dessa invanda Statsråttor. Mycket trevligt. Vi lyckades i alla fall hitta till våra mål. Några byten fick följa med hem. Men det förtäljer inte historien. Idag är det måndag och regntäcket börjar spricka upp. Tur att jag lever i sådan lyx att jag kan motionera inomhus. Tja, vad är väl en bal på slottet?

Det är inte humör för det idag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback