Giftigt.


Halsband och Örhängen. För er som inte ser det. Fredflare. Jag kan börja med att bryta isen. Igår blev jag Drogtestad. De misstänkte att jag skulle syssla med något Fuffens, så jag blev kallad till en skum man för att ta prover. Om tio dagar får jag reda på om jag är ren eller inte. Jag är tveksam. Narkotika kan ju stanna ett bra tag i kroppen. Nej. Jag skojar, om man får göra det på det här stället. Det var ett helt Slumpmässigt test som görs på alla Dhl i hela vida världen. Jag är inte det minsta orolig. Men det är vanligare än man tror att det förekommer personal som är påverkade av olagliga preparat på sin arbetsplats. För att tala vetenskapligt. Gårdagen var ganska hädelsefattig. Det var både bra och dåligt. Jag misslyckades totalt med min plan och blev arg på något så vansinnigt fånigt. Blä. Idag ska bli en bra dag. Jag ska träna, för nu har jag blivit sladdrig igen. Sedan är det mystajm i vanlig ordning.

Hej. 

Kommentarer
Postat av: fröken neggig

det verkar som om du har hamnat i ett bryderi. du kanske har difteri? ;)

2007-05-09 @ 11:33:13
Postat av: Barbaskön!

Tagga Grey´s ! =) Drogtest, nu går det utför minsan :P

Puss

2007-05-09 @ 16:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback