Glad.

Jag virrar ihop dagar lite hur som helst. HulleromBullerhjärna. Det var igår jag skulle på min Kära Brors konsert. Men först, middag hemma hos Nr. 15. Tigermat. Vi hade en biljett över, konstigt nog. Men inte oväntat, så jag fick trevlig sällskap, och tur var väl det.  Den var superbra. Om det vore för allmänhetens åkning, skulle jag utan tvekan rekomendera det. För er. Amerikansk musikhistoria. Javisst. Jag borde lägga upp en bild. Jag vet hur man göra nu i alla fall. Men jag vill ju inte bli påhoppad med personangrepp. Som många blir den denna hemska och hårda bloggvärld. Men jag tror inte att jag ligger i riskzonen med mina dussintals läsare. Sak samma. Detta underlättade min fullspäckade planering för helgen. Ikväll ska jag spela Kubb med Bella och hennes Studentvänner på Gärdet. Det ska bli mycket trevligt. Lördagen ska tillängas Sofia som äntligen kommer hem. Henne har vi saknat. Förmodligen, eftersom att man nu är Stenrik igen ska jag ta en vända på Stadens Torg med Frugan och se om något trevilgt vill följa med hem. Efter det är det Party för ett Födelsedagsbarn. Skratta.



Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback