Hjärtlös.

En Uggla med en Klocka i. Från UrbanOutfitters. Mitt öga är bättre, jag kan fortfarande se. Resten har jag ingen aning om. Det är svårt att komma ihåg att äta Piller. Jag är inge vidare på rutiner. Gårdagen är egentligen ingenting att älta över. Men jag gör det ändå. Det blev ingen träning, jag vet inte vad mitt lilla GulleGryn sysslade med. Men det blev en utflykt för att titta på en liten lägenhet, som jag gärna skulle flytta in i. Redan idag. Men det kostar massa pengar. Allt kostar pengar, om det har undgått någon. Vilket jag tvivlar på. Outsiders var skrämmande. Om tre av de farligaste och mest manipulativa Sekter som finns. Läskigt. Minst sagt, vad folk där ute i världen sysslar med. Jag vill leva mitt liv, precis som jag vill. Tro på, alla människor. Det är säkert bra. Men jag tvivlar starkt på att tron verkligen ska ta över. Men jag vet inte. Det är mycket vi inte vet, som de vet. Vi gick på prommis med Nova istället.

I blött där det kryllar av alla Sniglar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej, jo det är så sant.

klart jag är glad att få plugga det jag drömt om länge. ganska kämpigt, man måste helatiden prestera och alla andra i årskursen är hemskt duktiga.

jag vill inte kalla mitt liv - drömliv

min mamma gick bort i mars

så jag kan inte se mitt liv ur det perspektivet just nu, men jag går inte runt och är inne i ett svart hål

allt står förtillfället bara stilla

vet inte ens vad jag ska göra under sommaren

fin sida du har! /hej

2007-05-08 @ 15:28:27
Postat av: Anonym

jo man behöver inte säga nåt.

jag har inte heller så mycket att säga tyvärr.

Kul = ska till Falun i helgen & bo i en villa, en kompis läser filmproduktion där. Så vi är ett gäng som ska åka bil upp och besöka henne.

Länge sen man var på en Villa-fest

Sen på Måndag ska jag till Kocise som ligger i Slovakien, ska hälsa på en kompis som pluggar till läkare där.

därifrån ska jag till Rom med henne.

Ahoojoj.. Festival har nog aldrig vart min grej.

Jag var på Uppsala-reagge-festivalen 2004, jag är inte så bra på att tälta.

Men gulligt av dig att föreslå.

2007-05-08 @ 20:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback