Konservativt.

En ledig dag var verkligen behövlig. Kista med TacoBar till lunch. Alltid en lika stor besvikelse. Inhandlade Pumps och två linnen. Myskväll med mitt lilla gyllegryn. Två eller Sju Miljonärer. Jag minns inte. Men den var spännande, och lite rolig. Onyttighetspatrullen. Men det var det värt. Sedan kom Smuts. MysPys och jag vill inte jobba idag. Ingen annan gör ju det. Det ringer ingenting och nu är jag arg. Som ett bi. Arg på en jävla skitsak. Det är uppenbart, förutspått och larvigt. Men skit i det. Det blir säkert bra. Även fast en bestämmer allt. Utan undantag och ändringar.

Kommentarer
Postat av: kusinvitamin

hej älskling =)
hur har du det på jobbet?? hittar du ngt att göra? jag lider med dig bara jag tänker på att sitta o göra inget en hel dag men ändå vara låst vid en o samma plats utan varken snask eller tv! usch usch.
ja hur som helst ville ja bara skriva en liten hälsning =) hoppas du får en trevlig dag!
massa pussar och kramar/ Sofia

2007-05-21 @ 08:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback