Nutid.

Jag fortsätter här, så slipper jag bli så förvirrad. Mycket bokstäver, men jag gillar det. Jag vaknade i god tid, och utan Abstinens. Ärligt talat, vad har jag sysslat med alla dessa gånger då jag sjunkit ner i ett hål. Säg det. Du som vet. Jag lever loppan, utan att vara en. Min kära Nr. 15 kom på Frukostdejt. Mycket trevligt. Vi bestämde oss för att 1 Maj skulle bli en utmärkt Pysseldag. Destination: Centrum. Tomma plagg, lunch och pysselbensin. Choklad, med andra ord. Det spelar väl ingen roll om jag hoppar över själva pysslandet. Det var ganska avancerat. Skulle inte låta klokt i ett otränat öga. Tyvärr. Resultatet däremot, kanske intresserar er mer. Även här skulle det vara perfekt att imitera med kort. Ja, det är bråttom att fixa the Connection mellan kamera och dator, märker jag. Ett typiskt Pappaprobelm. Tacka vet jag Pappor. Kom till sak. Supernajsa tröjor, linnen, klänningar i olika former, med diverse viktiga budskap på. När ni ser mig i ett, då vet ni. En fantastisk dag. Men mitt öga vill inte sitta kvar, där det ska, och nu ska jag leta fram något ätbart. Sedan vet jag inte mer.

Peace.

Kommentarer
Postat av: Nr 15

En perfect dag! Har på mig Make love not war idag! det känns bra som om att jag sprider ett viktigt budskap!

=) Du är duktig, den här gången ska vi lyckas hålla abstinensen i skick!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback