Promenadlimpa.

Titta, vad sött. Barbapappa Tekopp och Barbamamma Tekanna. Finns på Inreda.com. Idag är det fint väder igen. Det är bra. För vi ska faktiskt ut och gå med Nova. Egentligen skulle vi göra det igår, men Nova är så populär så hon var redan tingad. Jag som till och med hade min GalonisRegnkappa på mig, som känns som en gummistövel, för att inte bli blöt. Nu är Sniglarna borta. När jag blir stor ska jag skaffa mig en egen PromenadLimpa. Världens roligaste ord. I mina öron. På tal om det, så finns det människor som aldrig slutar hävda sin vilja med att betona VILL på ett sätt som låter väldigt bestämmande. Ungefär som ett litet barn som bestämt säger: Jag VILL ha den där leksaken. Där med Basta. Det är skrämmande. En annan sak som är mycket otäckt var Outsiders igår. Ofta får det programmet mig att bli ställd. Igår var det om enorma tumörer, som satte sig i ansiktet. Vi talar om flera kilo tunga tillväxter som äter upp allt runt om kring. Det måste göra så ont. Läkare kan göra helt otänkbara saker nu för tiden. Minst sagt.

Leverpastej.

Kommentarer
Postat av: ROXY

åh gudars! en sådan vill jag ha :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback