Rapport.

Vintage Embroidery PJ Set

Gullig Pyjamas. Från Topshop, som vanligt. Igår var det Inventering på Ica, mycket trevligt. Mest tack vare Hannah. Vi flamsade så klart lite, det brukar bli så. Det gick fort, vi borde väl inte ta åt oss all ära, men heller inte sticka under stol med att vi drev på det hela till en hastighet utan like. Det är inte klokt vad stökigt det är i Ica butiker. Vi hittade en fetaost som var gammal som gatan, ett dillknippe och en nutellaburk bland hygienprodukterna. Folk är bra vimsiga. Det kan heller inte vara hälsosamt att vara bland så mycket damm, ibland behövde man nästan torka av varorna för att se var det var. Typiskt dambindor. Hemma vart det Grey´s med en mycket söt men blöt knäppishund. Det var väl det. Jag har faktiskt lite för mig här på jobbet, vi har ännu en lärling. Så passa på att vila ni. Jag ska nog träna eller göra något annat vettigt när jag kommer hem.

Klart slut.
Varulvstjut.

Kommentarer
Postat av: NR 15 A.k.a Hannah

Hihi du eräddae helt klart min inventering! Roligt var det och ja typiskt dambindor ;)

Isterbandsfett och komage, mums ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback