Äpplen och päron.

Jag har hittat en hemskt rolig hemsida, där folk biktar sig, eller berättar sina hemligheter. Nu ska man ju inte gotta sig i andra människors olycka men det kan inte hjälpas: www.glomdinabekymmer.blogg.se

"Igår satte jag ett Golden Delicious-klistermärke på ett Granny Smith äpple.
Jag skulle vilja se minen på den personen som fick fel äpple. Ha, ha, ha."

//G.S

Detta slog ändå allt, från all kriminalitet och snuskigheter som folk gjort så tar detta priset! Hur kan man tro att någon kommer lägga märke till om man biter i fel äpple? Inte jag i alla fall. Helger har varit mycket trevlig. Utång med Marie, Annika och Charlotte på fredagen. På lördagen firade vi Sara som fyllde 20. Trevlig ålder. På grottan, i grottan. Efterfest till klockan sex 28 veckor senare. Det får räcka. Studierna står mig upp i halsen, och ska vara inne alldeles för snart.

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback