Puss.

En hel verka har jag avverkat, med att sitta hemma i soffan i mitt stora täcke och läst massor, skrivit, tittat på Grey´s Anatomy, ätit vindruvor, bakat äppelpaj och promenerat varje dag med min nya Ipod. Det har varit varit hemskt trevligt, och jag tar tillbaka det där om att eget ansvar inte var min grej. Jag skulle lätt som en plätt vara hemma och plugga hela tiden, men man längtar lite att träffa alla roliga, så klart. I tisdags var jag i Thailand en sväng, mycket trevligt och jag ville inte åka hem. Varmt och skönt var det, och god mat. Med trevligt sällskap. Igår hade vi fika, och jag bakade då med. Jag är inte så värst bra på att baka, men det hindrar mig inte från att göra det. För det är så kul. Det kan vara ugnens fel också. Det äts upp i vilket fall. Sist men inte minst, idag ska jag till Linköping med min ursprungliga familj för att hälsa på Amanda, som jag inte träffat på hundra år minst. Det ska bli väldans roligt.

Fred och Kärlek.

Kommentarer
Postat av: amanda.

Jag smsade o ångrade det. Borde ha ringt istället. Får jag inget svar ikväll då tar jag fan mig i kragen och ringer! Som du säger, 150 spänn är mycket. Även om det gått ett år så försvann de ju ur min plånbok en gång i tiden!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback