Söööto.

65708-26

Jag kunde inte låta bli, jag köpte en liten kaninis. Imsa ska hon heta. Jag är varken hjälten eller boven. Jag har bara lite lust, och mycket tid. Eftersom när man pluggar är man så mycket hemma. Så Imsa och jag håller varandra sällskap. När jag pluggar så skuttar hon runt. Bra va. Allt är inlämnat, och snart börjar allt om. En ny kurs, med praktik. Kul även fast alla som man lärt känna försvinner. PÅ avslutningen sjöng vi alla Singstar och hade trevligt knytis som vår lärarinna så fint kallar det. Idag är det bara vänta, göra ingenting. För jag är arg på frugan, så jag kan inte luncha. Alla andra jobbar, hit och dit. En mot en, till morgonen kommer. Jag har städat hela lägenheten i alla fall. Bakat kladdkaka. Fixat alla papper som man ska ha till min norra stjärna. Jag ska aldrig ner igen. Ett hopplöst år, så känns det när åskan går. Det har inte åskat på hur länge som helst. Undra vad det beror på. Nu ska jag prova om det går att gå till Täby Centrum. Men jag lämnar inget dukat bord. Och innan jag går, ska jag lämna några varma rader. 

Jag är svår att leva utan.
Jag är svår att leva med.

Fred och Kärlek.

Kommentarer
Postat av: amanda.

hur gammal är kaninen förresten?
ser ut o va en riktig liten godbit! hur övertalade du matte?,D
Ja, det där jäkla tvprogrammet. Minns att det var någon gubbe i mitten som stod o var tokig. Vare inte där man vann sånadära stora godisråttor förresten...?

Postat av: Hannahpanna

Myskanin. Jag vill hällsa på efter nästa vecka blir det lugnare igen, får jag hällsa på då?

Vad är det för åska som går? Den går hos mej med, det regnar även här.

2007-10-25 @ 12:52:10
URL: http://rosenqvisten.blogg.se
Postat av: Aida

guud vilken söt kanin! Vill också ha ett husdjur! Eller det kanske jag har? Räknas det med en jobbig lillasyster? haha

2007-11-04 @ 15:18:06
URL: http://ghabby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback