Struktur.

Jag måste få lite struktur nu, när jag är ledig en hel vecka. Det är ingen semester, det är arbete på eget ansvar. Det är något som inte passar mig sådär jättebra. Jag har så många andra viktiga saker att göra. Imorgon blir ju allting mycket bättre. Så därför har jag bestämt mig för att skriva ett schema. Som jag till varje pris måste följa. Perfekt. Sedan har det gått massa dagar och jag har hunnit fyllt år. Det har varit hemskt trevligt, att träffa alla underbara vänner och jag har fått så fina presenter. Alla är så snälla. Det har varit kalas hit och kalas dit. Kalas är trevligt. Imorgon ska vi ut och äta på mysig restaurang. Gott. Igår var vi på en rolig utflykt till Heron City. Där jag typ aldrig har varit. Nu har jag det. Det är allt jag minns. Jag lovar mig själv att börja skriva mer. För skriva bör man. Annars dör man. Fantasin kanske.

Peace.

Kommentarer
Postat av: S. Ekbom

Många lyckönskningar med ditt egna ansvar.

2007-10-08 @ 19:31:15
Postat av: jag som älskar dig

Är så glad för din skull, du är bäst.

saknar Puss svalan

2007-10-10 @ 21:15:40
Postat av: Number 15

Jag saknar dej här på gården. Tomt utan dej.Ska vi boka in en myskväll nån dag? Puss

2007-10-11 @ 11:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback