Jag har ett hjärta som slår.


Nu sitter jag och har precis lyssnat på Lasses nya album med en kopp nyponte och geisha. Det smakade bra, alltihop. Tårbra, o jag längtar tills november, som tusan. Tias hatar, men jag ser att han nynnar med i melodin. Hjärta. Nu har mitt liv blivit ett liv igen, jag vet vart jag bor och jag har någon form av rutin. I min tillvaro. Det känns bra, det är ändå samma sak. Jag har bara inte mina kläder på något ställe än. Så jag har slutat köpa kläder. Jag blir ju ändå en kyrkråtta snart, som alla säger. Det är fortfarande roligt, och jag längtar alltid hem tills jag får skriva av mig allt, eller pröva. Jag var vid ett vägskäl, då slutar allt att fungera. Imorgon fyller jag år. 20 stycken. Jag längtar efter det också. Det blir bra. Det finns inga moln kvar.


Kärlek.

Kommentarer
Postat av: H

Jo jag var bitter över det med, men de där va innan jag fattade att du skulle firas på fredagen och inte lördagen, vilket kag hade hittat på :P

2007-10-03 @ 18:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback