Konkelbärsvecka.

Jag känner mig fri nu. Det kanske är lite överdrivet att säga att jag känner mig så lättad, och lycklig för att jag äntligen vågade göra något annat. Att jobba på kontor är inte rikigt jag. Det var som ett fängelse, för hjärnan. Man gör det man ska hela dagen och blir helt torr. All fantasi och glädje försvinner. Även fast jag fortfarande inte har några böcker eller vet exakt vad man ska göra så känns det roligt att göra alla uppgifter när man tycker att ämnet är så intressant. Det trodde jag aldrig att jag skulle tycka. Men jag längtar tills jag får börja jobba med alla saker som jag får lära mig. Men det är jobbigt att vara så kluven, att inte veta vart man bor. Jag har mina saker på två ställen. Så jag måste bestämma mig. Jag vill flytta dit, men det är läskigt att flytta helt, bort från sitt eget rum. Som någon annan kommer ta på en gång. Jag vill alltid känna att hemma är hemma, om det inte funkar nå bra och jag inte trivs. Nu ska jag snart jobba på Ica. Det ska bli kul. Göra något man kan och tjäna pengar. Den här helgen har varit hur rolig som helst. För Staffan kom och hälsade på med massa skratt.

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback