A monkey needs to dance and so do you.

Jag börjar repa mig. Efter helgen. Jag har varit som en degklump idag. Det är mysigt att vara det. Egentligen hatar jag söndagar. Det är liksom dagar som man ska spendera med kärlek och det goda här i livet. Jag har ju så fina vänner. Det är inte klokt. Jag och Frugan åt bästa bakfyllematen och tog en runda på centan med våra svällande konton. Vi hälsade på Packedman och invigde nya mästerverk på youtube. Hem och gnaga på mera saker och titta på Utvandrarna - Nybuggarna. Det är cred. Vi har många timmar framför oss. Helgen var den härligaste. Jag måste berätta. Jag skulle träffa mitt gullegryn på fredagen men hon somnade i soffan. Tack, tack för kaffet. Då hoppade jag in i duschen och drack lite vin för att möta upp Linda i stan och festa på skolan. Men missade sista bussen och fick skjuss hem till en helt annan destination. Jag avslutade kvällen med massa fint prat och den bästa sängfösaren. Lördagen representerar ett av årets trevligaste kalas. Den godaste pastagrytan man kan tänka sig, vin och massa skratt tills vi bagav oss in till stan för att göra Debaser osäkert. Jag dansade tills mina fötter ömmade för premiären av pumps. Sen hem och ha lite private efterfest. Härligt. Nu kommer en vecka av lite passiv panik. Jag funderar på att radikalt träna varje dag. Varför inte. Jag vill bli bjuden på inflyttningsfika och gosa bort en eftermiddag.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback