Human error.

65708-33

Vilken fin helg jag har haft. Vad mycket man missar när man är sambo och lotsas ha mysigt hemma. Jag har kalasat hela nätterna, och gosat i en soffa på efterfest. Idag ska jag och Frugan på Spa och få lite massage. Det ska bli underbart. Jag ska sedan inom en snar framtid ta tag i min kropps behov av rörelse så att min mage inte behöver ett stöd som gubben här ovan. Den limpan är inte att leka med. Den kommer från Etsy.com på tal om det. Jag vill ha flera fina vårdagar. De mår man så bra av. Fast å andra sidan kan det väl lika bra regna om jag ska sitta inne och plugga.

Think fast before they say that I love you.
Think fast before they say you love me to.
Cause then I´ll put my runningshoes on,
and I´ll run, run, run, run, run, run.
I ran!

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback