Maia Hirasawa.


Hon sjunger fint som sockervadd. Jag kan inte sluta lyssna. Jag är ledsen att jag missade Kate Nash i lördags. Men det kan inte hjälpas. Jag känner ingen sorg. Jag börjar jobba snart. Jag ska jobba hela helgen, varenda kväll. Fast man hinner ändå med att göra roliga saker. Massagen var fantastisk. Aroma, helkroppsmassage i två timmar. Jag är en ny människa. Så himla typsikt, när man fiskar. Att få en ful fisk. Men vi kanske känner likadant, så kan vi vara fula tillsammans. Det börjar bli en fin tradition att sitta och äta muffins på Sofies jobb. Imorgon är jag ledig hela dagen! Då ska jag spela biljard med Erik. Det borde sluta regna också. Så borde jag veta hur Hannah och Sofia har det, men jag vill inte veta. Jag hoppas de mår bra och inte blir bortrövade i de där hemska länderna. Så känns det fortfarande hemskt mycket ingenting. Tomt, fast inte på ett sorgligt vis. Jag vill liksom att vi ska känna tragedi. Att vår kärlekssaga är slut. Men man kan inte känna det själv. Då var det ingen riktigt lycklig saga. Om man tvivlar på det, ja, då ska nog helst glömma allt. Tydligen.

I'm never ever, gunna unglue my lips from being together!

Never ever. 

Kommentarer
Postat av: Hannah

var karleks saga ar inte slut! dEt ar det sista jag vill! Vi har en history! Det kan ingen ta ifran oss!

2008-04-09 @ 06:06:40
Postat av: Jessica

Men det var ju inte om dig ju. Knasis.

2008-04-09 @ 15:38:22
Postat av: Anonym

haha

2008-04-09 @ 19:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback