Right train running on the wrong track.

I måndags hade jag och Mia lite qualitytime som vi spenderade med att investera stora summor pengar i kläder och andra fina saker. Som man blir lycklig av. Det var trevligt. Sen blev jag ju bjuden på inflyttningskalas tillslut, åt god pasta och drack öl. Jag gosade bort en hel natt istället. Det är på riktigt. Det har gått över. Det kändes knappt. Varför inte. Jag förstår inte. Det enda som är jobbigt om man känner sig omringad. Igår befann jag mig på sådant territorium. Men jag klarade mig. Jag är bakis. På en onsdag. Jag firar frihet.  Friar till sommarvindarna på natten. Vi drack vin till kebaben och peppade med våra paradremixar innan vi for in till Debaser och träffade upp HipHopcrewet som skulle lyssna på ett Metalband.(?) Det var sådär. Tysta Mari var förband. Jag vann två biljetter till West coast roit! Ascoolt. Jag vinner aldrig saker. Najs. Sen drack vi shots och skrattade hela natten. Men inte när bankomaten tog kortet drinkarna spilldes ut. Då avslutade vi kvällen. Det är ju egentligen ikväll man ska parta men eftersom vi har en vän som är dum i huvudet så ska vi fira med bönder från tidigt 1900-tal istället för att göra en repris i Uppsala. Det kan inte hjälpas. Jag är varm i hjärtat.

Kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback