Varje moln är trasigt.

Girl and Bunny Print

Så här mycket saknar jag Imsa! Min lilla pluttgosa. Hon var världens bästa sällskap, kunde bara sitta bredvid mig i flera timmar och gosa. Det skulle jag behöva nu. Idag vart jag så arg att jag kokade inombords på riktigt. Så arg att jag höll på att kasta ut min dator genom fönstret och skällde på alla som kom i vägen. Ska jag berätta på vad. Jo, på det efterblivna programmet Itunes. Jag har lust att leja två mördare som kan ta kål på de som skapade det där fruktansvärt dåliga programmet. Jag kan inte använda min fina Ipod på grund av det. Tack. Tack så hemskt mycket. Men efter ett tag, så gick jag och duschade hur länge som helst, hur varmt som helst. Då blev jag lite lugnare och jag lyckades att inte skada varken mig, datorn eller någon annan. Bra. Igår var jag och spelade biljard med Erik från Ica, med inställningen om att jag skulle få stryk och inte sätta en enda boll. Fel, jag var skitbra. Jag vann till och med en match, och Erik är ett proffs. Sen träffade vi mina söta kusiner på Olsons Video och lyssnade på Glitchmusik. Lite gay, men trevligt. Sen har jag en fjäril i magen. Så pratade jag tillslut med både Hannah och Sofia, de mår bra. Fast Sofia har fått prickar och feber. Man vill inte bli sjuk där, få rabies och falla ihop. Kom hem nu. I sommar far vi på festival och kalasar hela nätterna tills vi blir helt trasiga och lyckliga. När man blandar ihop dagar med nätter och sjunger bort rösten. Jag längtar.

Jag undrar vem som kysser dig nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback