Man kanske borde ta och rulla en själv.


Jag ska skriva något innan jag får ett hotbrev. Ibland blir det tomt. Tomt i hela mig. Som att tiden har stannat. Och inget händer här. Men så är det inte. Det händer saker hela tiden. Jag har till expempel varit på Fyrishov och badat tills jag inte orkade röra mig längre. Där har jag inte varit sen jag var liten och inte kunde få nog. Det var länge sen och tiden går så fort. Vi fikade med Hannah som jag aldrig träffar. Det är så många jag aldrig träffar. Nu för tiden. Tacka vet jag Frugan. Vintern är inte så himla lång om man tänker efter. För sen är det vår och då ska vi åka på någon fin festival igen. Det längtar jag efter. Jag kan inte låta bli att skratta åt den här bilden. Det är våra rätta jag. Vi har dubbelhakor, jag har tantfrilla och ryggsäck som om jag skulle gå i femman. Najs. Förra helgen åt vi på Texas Longhorn och drack vin i en soffa på söder. Den här helgen blev vi arga och åkte på en fest med hur många människor som hels i det största huset jag sett. Nästan. Då sjöng vi och dansade hela natten och jag åkte hem och somnade med kläderna på. Så fint. Men min kamera är trasig och jag kan inte ta några fina bilder mer. Men jag ska önska mig det i julklapp. För snart får man julklappar. Jag önskar mig snö också.

Peace.

Kommentarer
Postat av: Whinos

vad fint att du önskar dig snö. jag önskar mig en slightly mindre dubbelhaka och slightly mindre krall-överarmar. men jag tror inte det går. för att vi är whinos. bara är så. ligger i blodet och skvalpar. och även i krall-överarmarna som vi redan har fått bildbevis på

2008-12-11 @ 09:27:50
Postat av: jag igen

haha, jag googlade på whinos för att få nån bild på kanske några andra vinare som liknar oss. det här var vad jag fick fram http://rawhide-tuff.org/photogallery/Hicks%20Harelip%207-04.JPG



2008-12-11 @ 09:31:20
Postat av: Mia

Båda våra kameror. R.I.P

2008-12-11 @ 21:54:49
URL: http://svalan87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback