Hjärtfel.

Min bil är trasig, till att börja med. Det är inte fördelaktigt. Jag tycker inte om den längre. Vi har glidit ifrån varandra. Kärleken har dött. Vad ska man göra åt det? Jag har fått en ros. Den fick jag av Rickard i söndags och den är så vacker att man dör lite varje gång man tittar på den. Igår var jag inne i staden och skulle handla julklappar med Frugan. Jag handlade en julklapp men mest saker till mig själv. En klänning till exempel. Som jag ska ha på lördag. Bra. Och en väska. Också bra att ha. Och så massa, massa papper att slå in alla paket med. På lördag ska vi ha festa tills Ragnarök. Najs. Nu är det typ mitt i natten och jag väntar på att Rickard ska komma och kidnappa mig. Sen har jag kommit på att jag jobbar alla dagar fram till julafton och hinner inte handla mer julklappar. Skit.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback