Alla hjärtans dag.

Är en dag som jag aldrig lyckats ha speciellt trevligt på. En misslyckad dag för mig. Jag jobbade på Ica. Det var rätt så trevligt dock men kanske inte det optimala. Jag fick ett nybakat vaniljhjärta av Mattias, inte min utan min arbetskollega. Så jag tänkte att även om vi inte firar denna dag kan man ta med sig hem en symbolisk gåva. Jag köpte ett vaniljhjärta till min käreste. Vad fick jag? Inte svårt att lista ut. Ingenting. Nörd. Nu är jag verkligen så jäkla värd de två sötaste koftorna för fyrhundra bagis styck och en perfekt plånka för samma summa. Lätt. Jag hade bestämt dejt med Hannah för att se Ps. I love you. Men till min förvåning så ska vi ut och fira idag istället. På en fredag till och med. Det är inte klokt. Jag tackar och bockar så får vi se hur kvällen artar sig. Imorgon ska vi fira Nattis med buller och bång. 20 år har jag för mig. På hennes jobb, med lite Spa-känsla. Bubbelpool, bastu, bål, snacks och skitsnack. Bra skitsnack så klart. Jag vet redan vad jag ska ha på mig. Det gör mitt konto ständigt mig uppmärksam på. Denna helg ska bli Najs, och jag ska ta lite kort för en gångs skull. Inte på mig dock, i bikini. Jag är genomskinlig.

Peace.

Kommentarer
Postat av: björnligan

haha du är inte ensam om att vara genomskinlig. hon fyller 21 oxå

2008-02-15 @ 20:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback