Bågar.

Jaha, det där ser ju sådär ut. Så blir det när man ber om hjälp av Puss. Jag sitter och filar och gnolar på min bild. Så behöver jag hjälp. Då gör han grovjobbet, ändrar om och sätter dit. Väldigt omtänksamt, men inte som jag vill ha det. Jag pratar om rubriken. Hela syns inte ens. Men men, jag vet varken hur man tar bort eller fixar till. Det måste lösas. Jag och Imsa blir ensamma inatt. Puss ska ha PyjamasParty och KuddKrig hos en jobbarkompis i Brottby. Mypys. Men dumt ändå. Vi ska i alla fall äta poppcorn i sängen. När Imsa har parat sig klart med min toffla. Snart är det Alla Hjärtans Dag. Men då jobbar jag på Ica. Typiskt, men vi firar det på fredag i stället, och jag ska få en present. Kanske. Inga blommor bara, det är nördigt. Inte enligt mig. Imorgon är det massa plugg, jag ville så gärna göra en svängom i Uppsala Town. Fasiken, Imsa åt precis upp en plopp på Fjärrkontrollen. Ingen aning vad det var för knapp. Tänk om vi behöver trycka på den någon gång. Skitkaninn. Gullstumpa. Jag var och hälsade på Mormor och Gunni och stötte på Sötbella och Åsa. Trevligt.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback