Bara för artighetens skull.


Jag är så sugen på Muffins nu för tiden. Jag vill bli världsbäst på att laga Cupcakes. Men det kan jag ju drömma om tills jag får flytta in i ett redigt kök. Resultat av att ha varit ute bland folk och visat min respektabla sida för en dag: BRA. Jag känner mig måttligt utmattad. Ikväll skulle jag dessutom ha tränat när jag får snålskjuss av Puss. Men Linda verkar åka på varenda sjukdom i trakten och jag bjöd över min oemotståndligt gulliga Kusin. Vi kan äta Ostbågar och Kinapotäter om vi vill. Jag borde plugga. Men jag tar det en annan dag. Jag är pank. Det var allt.

Peace.

Kommentarer
Postat av: vagabonden

Jag vill bli bjuden på muffins!
/Sofia

2008-02-05 @ 19:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback