Inget.

Äntligen över. Min examination. Det gick bra. Den här gången också. Trots att jag började dagen innan. Som vanligt. Jag önskar att jag var mer planerande. Jag är ute i sista sekund med allt. Glömsk är jag också. Så jäkla jobbigt. Nu börjar en ny kurs, och jag ska planera och bli klar långt innan sista dagen. Nu ska jag festa på vindruvor och Loka Fläder. Gott. Jag var nära att köpa bullar, chips eller kakor istället. Men min kära mor och Sofia sa att det var lite To much. Det har de kanske rätt i. På lördag bär det av till Sälen. Någonstans där, vet inte vart. Men det ska bli myspys och roligt att få se lite snö i år.

Kärlek.


Kommentarer
Postat av: amanda.

Jo, det är synd att han är sådär.

Kul att tentan gick bra!:D Men, haha, jag är likadan, dan före räcker väl;D För vi är så jäkla bra och smarta så vi klarar det ändå.D
Vem ska du till Sälen med? Fan vad härligt att få se lite snö och åka lite.) Hoppas du får det kanon.
Hur går det egentligen med samboskapet...?
Ja, snart får vi ta tag i det här och ses.)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback